niedziela, 12 czerwca 2011

Lustro

Dostałam od koleżanki już jakis czas temu lustro do przeróbki. Miał być motyw róż - tych najbardziej przeze mnie ulubionych ;) Nie chciałam oblepiać całej ramy, żeby uniknąć przesytu. Oto, co wyszło:


Na początku mi sie podobało, ale im dłużej patrzę, tym mniej jestem zadowolona z efektu :/
Nie wiem... Może to wynik tego, że ostatnio w ogóle jakoś mi wszędzie i ze wszystkim "pod górkę", nic nie pasuje. Jakieś słabe nastroje nadeszły... Ech...
A może rzeczywiście nie do końca mi tym razem wyszło. Dajcie znaka, co myślicie (jeśli mogę prosić ;))

1 komentarz:

  1. Skąd te wątpliwości?? Lustro wyszło, jest bardzo ładne, bardzo !! Wiem bo widzę je w realu :)Dzieki piękne i sorry za tę różaną monotonię......ale to takie śliczniutkie i jakie kobiece prawda? :) dzieki wielkie *** MM (mama Madzi)

    OdpowiedzUsuń