czwartek, 9 września 2010

Dałam radę :)

Jakoś mi praca poszła. Zrobiłam w końcu wzór zaproszenia na 18-stkę dla chłopaka i kartkę na 1 urodziny. Bez problemów się nie obyło, bo - jak pisałam wcześniej - weny mi brakowało. Ale przypomniałam sobie, że kiedyś robiłam z moim dzieckiem kartkę dla taty wg wzoru z  http://www.inspirander.pl/inspiracje i w związku z tym, to ona stała się inspiracją do mojego zaproszenia.
A wyszło tak:


"Pod koszulę" włożyłam bilecik z cytatem na temat dorosłości:


Na piersi kotylion - medal:


Jak marynarka, to muszą być też guziki:



   Pomysł na kartkę dla Maluszka powstawał w trakcie jej tworzenia. Często tak mam, że zasiadam do robienia kartek zupełnie nie mając na nie pomysłu, a w trakcie pracy coś się rodzi. Właśnie w ten sposób powstaje większość moich kartek.
A oto, co wyszło tym razem:



Chmurki, lokomotywy i transparent miśków są w formacie 3D.
Jest też samolot - guzik:


I tak to wygląda. Myślę, że młodzieniec się zainteresuje i będzie miał fajną pamiątkę :)

Pozdrawiam wszystkich, którzy tu do mnie trafili. Jutro napiszę, co z zaproszeniami. Tymczasem - buziak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz