środa, 29 września 2010

Elegancja w miedzianej oprawie

Tak sobie  pomyślałam, że może teraz kolej na zrobienie czegoś dla siebie :) Dłubię te kartki i inne rzeczy, wszystko to trafia gdzieś bliżej lub dalej, a u mnie nie zostaje nic poza zdjęciami...
Dlatego zabrałam się za ozdobienie stojaka na noże, który od lat paru stoi w mojej kuchni i... straszy ;o). Postanowiłam nadać mu nowy wygląd. Długi czas nosiłam się z tym zamiarem, ale nie miałam pomysłu. Tymczasem ten, parę dni temu, zrodził się spontanicznie.
Zabrałam się do pracy i...
.
...tak teraz wygląda mój nowy-stary stojak na noże:


Użyłam miedzianej, metalicznej farby  i serwetki "kobieta elegancka". Tak mi się to połączenie spodobało, że sięgnęłam jeszcze po zapomnianą dawno tacę i też ją ozdobiłam:

A tak wyglądają razem:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz