czwartek, 26 sierpnia 2010

Księgi Gości Weselnych

Kiedy się dostaje zaproszenie na ślub i wesele, od razu przychodzi myśl - co wręczyć w prezencie?
Ja chciałam podarować coś, co będzie piękną pamiątką. Wpadłam więc na pomysł zrobienia i podarowania Księgi Gości Weselnych, do której wszyscy goście mogą wpisywać życzenia i wszystko to, czym chcą się podzielić z parą młodą w dniu ich ślubu.
No więc zabrałam się do pracy.
Na strony Księgi wybrałam ozdobny bristol (jak się później okazało - trochę za gruby).


Wszystko spięłam i przykryłam kalką z zachętą do wpisów. I...

... tutaj wkroczył introligator ;p 
Wszystko ładnie oprawił (a ile się nagadał o tym grubym papierze... że się nie da skleić, że się nie otworzy bla bla bla - a proszę jak pięknie służy: i nawet się otwiera:)).

Potem znów wkroczyłam ja w celu ozdobienia.
Nabyłam papier do scrapbookingu, papierowe kwiatki, satynowe tasiemki i koronki. Lepiłam, dziurkowałam, drukowałam. I po jakims czasie okładka zewnętrzna wygladała tak:

(zdjęcie autorstwa Poli)

 Wszystko ozdobiłam subtelną koronką i satynowymi wstążkami.

Gdzieniegdzie pojawiły się sentencje lub krótkie wiersze o miłości. I tyle.
Państwo młodzi byli wzruszeni, a goście - rozpisali sie tak... że w księdze zabrakło miejsca ;)
Niedługo później, znajomi, których tą Księgą obdarowaliśmy, zamówili podobną dla swoich znajomych.

Druga Księga Gości Weselnych mojego autorstwa wyglądała następująco:



Wewnętrzne okładki - ze zdjęciem państwa młodych i wierszem.


Mam nadzieję, że się podobała. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz